problem z USB na FIC VA 503+

Autor: andrzejgrzesiek_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 03 Feb 2003 - 09:18:46 MET

Cze.
Mam stary komp na FIC-u VA 503+. Na płycie jest złącze do USB, które nie
sprawiło mi żadnych problemów przy instalacji. Działa. Natomiast żadko używam
flopa i po tygodzniu od instalacji USB dopiero zauważyłem, że flop nie działa.
Odwołanie do dyskietki powoduje klepsydrę przez dłuższy czas i jeśli nawet
pokaże zawartość to i tak nic nie można z nią zrobić. A później blue screen.
Wymiana BIOSu na nowszy nie dała efektu (poza wieszaniem systemu)- te same
objawy. Może ktoś to już przerabiał?
Dzięki za wskazówki.
Andrzej