Poszukuje biosu (bardzo starego)

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 01:24:08 MET

Witam wszystkich
W zwiazku z tym, ze padl mi bios w pozyczonej plycie mam pytanko: czy ktos z
szanownych grupowiczow posiada taka plyte lub bios do niej: plyta bodajze z
tego co sie doszukalem firmowana przez Chicony: CH-890A? Szukalem juz
bodajze wszedzie, spedzoilem wiele godzin i na wiekszosci stron z biosami.
Producent widac, ze zajal sie produkcja klawiatur :) a do plyt glownych sie
nie przyznaje. Jest to plyta glowna Socket 7, siedzial w niej Pentium 100.
Plyta jest na chipsecie UMC - widac dwa wielkie uklady: UM8891 BF i UM8892
BF, kupiona w podlaskim w firmie Baza. Objawy: komp rusza, ale tylko na
karcie ISA i prosi o dyskietke z biosem. Raczej nie mialem wirusa, wiec nie
wiem jak to sie stalo, ze padl bios (nie probowalem upgrade-owac, bo nie
moge nawet oryginala znalezc :) Nie chce ladowac innego biosa od podobnej
plyty, chociaz z moich doswiadczen wiem, ze czasem sie to sprawdza -
najchetniej wgralbym oryginalnego, jesli ktos posiada. Plyta ma 3 sloty PCI,
4 sloty ISA i 4 dlugie gniazda na SIMMy. Wiem ze to szrot i za 20 zl moglbym
kupic na Allegro druga, ale moze akurat ktos posiada taka plyte? Mam
mozliwosc zaprogramowania biosu na polibudzie wiec chetnie bym z niej
skorzystal.

Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi i sugestie. A moze ktos okaze sie
wiekszym doswiadczeniem w poszukiwaniach w inecie? Dodam, iz chcialbym oddac
ta wlasnie plyte, bo wiadomo jak to jest z pozyczonymi zeczami.

Pozdrawiam wszystkich.
[x]Angel