Re: ECS K7S5A - BIOS i PCB?

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 00:20:11 MET

 "hurng" napisał :

| ok ok ale co to jest chb1001f (w/fastwrites) podazne na tej stronie bo weim
| ze lan mam ale to 2 ?

Nie dam głowy, ( bo angielski to tak nie za bardzo u mnie ) ale z forum dotyczącego ECS'a
( http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=35 post pod tytułem "Last Cheepobios Fast Write, True or False
???") doczytałem, że chyba chodzi tu o jakieś dodatkowe ustawienia ( podkręcenia - w zasadzie po to robią te nieoficjalne biosy )
dotyczące kart graficznych. Pewno jakieś taktowanie częstotliwości procesora i/lub pamięci karty graficznej, czy coś. W sumie z tego
co zrozumiałem - nie ze wszystkimi kartami to działa, może być przyczyną (ale nie musi ) niestabilnej pracy kompa, no i że podobne
efekty można uzyskać przy pomocy PowerStripa itp. Generalnie nic, co by zaszkodziło ( jak się za dużo nie namiesza ). Ja właśnie ten
wgrałem. Ale fakt - nie zwróciłem uwagi na jakieś dodatkowe opcje dot. grafiki, AGP czy coś takiego... Bardziej mi chodziło o
możliwości FSB, a w tym biosie są dosyć duże.

--
.: Jacek S. :.