Re: karta grafiki - trudny wybór

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 00:36:55 MET

> Potrzebuje zakupic karte grafki cena max 250zl

z tych wszystkich co wymieniles to ja bym sprawil sobie Radka 7500 ale nie
na SDR tylko na DDR i raczej nie LE (pamieci na 366MHz) choc od biedy lepsze
to niz SDR - moze wyjdzie pare zl drozej niz 250 ale poszukaj Szafira a nie
tykaj PowerColor'a

> bo procek slaby - celeron 700 256 dimm

ale tam podkrec procka i nie narzekaj - jak masz malutki cooler to kup za 35
zl Titana D5TB, zwolnij wentylator na 7V i krec procka ile wlezie - jak masz
dobra serie to moze wyciszniesz z niego magistrale 100MHz i zamiast 700
bedzie jakies 1000MHz a bez zadnych obaw mozna dac magistrale 75MHz przez co
bedziesz mial prawie 800 :-)

> 4. Slyszalem ze ati maja o wiele lepsza jakosc obrazu niz nvidia czy to
> prawda i czy nvidia naprawde jest taka kiepska?

zalezy co porownujesz:
jak np jakiegos GF od MSI i Radka "made in garaz" to lepszy zapewne bedzie
GF i odwrotnie, dobry (nie znaczy drogi) Radek i slaby GF to raczej Radek
lepszy
wiec jedyne sensowene porownanie moze byc takie ze wezmiesz 2 wybrane karty
i kolejno pobawisz sie jedna i druga i sam stwierdzisz co lepsze

> 5. slyszalem o problemach z klonami ati - problemy z wyswietlaniem obrazu
na
> tv - obraz czarnobialy, plamy itp...

j.w.
ale jak jakakolwiek karta ma problemy z wyswietlaniem obrazu to znaczy ze
jest padnieta i idziesz do sklepu i wymieniasz, wiec w czym problem ?

pozdrawiam