czy moja grafika pojdzie na plycie GA-7VAX?

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 00:17:18 MET

Witam!
Mam karte graficzna Riva TNT 32MB m64. Wiem, wiem, to juz zabytek, ale w
sumie nie potrzebuje niczego wiecej na razie. Planuje natomiast zakup
plyty glownej GigaByte GA-7VAX, miedzy innymi za to ze bardzo chwalona
na tej grupie. Obilo mi sie o uszy, ze nie bardzo chce ona dzialac z tak
starymi kartami graficznymi i stad moje pytanie.
Jezeli kiepsko to widzicie, to poradzcie mi jakas karte graf. do
maksimum 300zl, ktora moglbym kupic. Dla waszej wiadomosci dodam, ze nie
jestem graczem, ani grafikiem. A jezeli nawet czasem bywam jednym i
drugim, to na moje potrzeby wystarczy mi nawet Riva ;-)
Do kompa chce kupic tez monitor 17 cali. Zastanawiam sie na CTX EX700F
za niecale 700zl (cena gra decydujaca role). Jezeli macie i w tej
dziedzinie jakies sugestie, to czekam z niecierpliwoscia. Podstawowym
kryterium, oprocz ceny, jest dla mnie to, zeby monitor byl plaski.
Dziekujac za pomoc goraco pozdrawiam
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!