niemozliwy zapis na twardzielu? nie mam pojecia o co chodzi...

Autor: bryko_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 02 Feb 2003 - 23:11:50 MET

witam i prosze o pomoc w pewnej bardzo dziwnej sprawie.

Otoz przedwczoraj postanowilem wykonac profilaktyczna reinstalacje systemu
(XP). Dosc fundamentalna, bo zmienilem uklad partycji, wszystko sformatowalem,
wyczyscilem tez MBR, bo mialem tez slacka (lilo w MBR) - w kazdym badz razie
dysk byl czysciutki jak z fabryki.
No i wkladam bootowalna plytke z XP, odpalam kompa, wszystko pieknie, az do
momentu (na samym poczatku), gdy instalator "zaczyna kopiowac pliki Windows
Executive". Wtedy wszystko staje, przestaje czytac z plytki, dysk milknie, no
nic sie nie dzieje po prostu. Sprawdzilem z innymi systemami - ME, XP w wersji
eng i pl, Slacka 8.1 - wyglada to tak, jakby niemozliwy byl zapis na dysku.
Ale kiedy odpalilem kompa z dyskietki startowej WinME, to bez problemu
zalozylem katalog pod DOSem.

Czy ktos ma pomysl, o co moze chodzic? Czy to padl mi dysk, czy co? Czy i jak
to naprawic?

bede bardzo wdzieczny,
pozdrawiam serdecznie
jarek