zwisy myszki

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 23:11:15 MET

witam
MAm mysz optyczną dexxa. W czasie ruchu swieci mocniej. Ale niestety wiesza
sie. Czyli zaczymam pisać, kończe łapię mysz żeby w coś kliknąć... a
strzełeczka sie nie porusza. Stoi uparcie w jednym miejscu. Zdaza sie to już
2 razy dzienni- wiec drażni mnie to. Sytuacje leczy reset, lub wstrzymanie
systemu- wznowienie - jest to szybsza metoda. Podczas zwisu, gdy poruszam
myszke, swiatełko świeci mocniej - tak jak zwykle. Jak to wyleczyć.

ToMasz

PS win XP/ port PS2