testy

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 22:36:34 MET

Jakim programem najlepiej sprawdzic wydajnosc dysku twardego? No i chcialbym
tez porownac gdzies wyniki. Coraz bardziej irytuje mnie sprawa z obciazeniem
dysku twardego przy probie pobierania duzych plikow z mojego ftp. Winda XP.
Okna sie rysuja. Wykluczam pamiec ,plyte ,sieciowke. To mialem w
miedzyczasie zmieniane i to samo. Dolozenie drugiej kosci 256 ddr takze
niewiele dalo (choc nie powiem minimalnie odczuwam roznice). Jedynie co mi
zostaje to dysk twardy. IBM 7200 40 GB ,no ewentualnie moze procek d850 nie
wyrabia ( w co bardzooooooo watpie). Jezeli po wymianie tych elementow dalej
nie bedzie ok ,to chyba sie zalamie. Pozostanie mi wrocic do 98 ,gdzie
wszystko bylo ok.

pozdrawiam
markx