Re: uziemienie

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 21:52:24 MET

 "Peterphk" napisał
| tak robiono i robi sie dalej tam gdzie nie ma 3 zyly uziemiajacej ... nie
| zawsze daje to oczekiwane efekty, ale jak masz do wyboru nie robic nic a
| podlaczyc do "0" to podlacza sie do 0 ...
| Tylko nie radze pomylic zera z faza bo moze byc nieprzyjemnie:)
| Problem z uziemianiem na "0" mozesz miec tylko w przypadku wyjatkowo mocno
| zakloconej sieci energetycznej (w nieduzej odleglosci od ciebie, podlaczonej
| do tego samego transformatora). Sa to przypadki zadko wystepujace, bo
| polskie instalacje elektryczne bardzo dobrze tlumia zaklocenia (szczegolnie
> [...]

No to będę musiał tak zrobić z tym zerem... Pomylić to raczej nie pomylę. bez przesady :)
W sumie niby nic się nie dzieje, ale lepiej chyba jednak uziemić, nie?
Tylko tak się zastanawiam nad tymi spawarkami i piłami kurcze... Kawałek dalej sąsiad ma warsztat, właśnie spawarki itp.
Ale coś mi się wydaje, ze on to w ogóle na innych kabelkach siedzi :)
Dzięki.

--
.: Jacek S. :.