Abit NV7-S

Autor: Przemek (prmbFUCKspam_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 17:50:38 MET

Witam

Przymierzam sie do zakupu plyty glwonej Abit NV7-S.
Stad tez chcialbym sie was upewnic czy to jest dobry wybor.
Chcialbym sie dowiedziec co sadzicie o tej plycie, bede wdzieczny za
wszelkie spostrzezenia, uwagi.
Osobiscie mam mieszane uczucia co do Abita, a to za sprawa serii KT7A 1.0-
1.2 (ja mam 1.2, naszczescie Athlon 1800+ na jadrze Palomimo mi chodzi na
tej plycie, aczkolwiek mam czasami z problem odpaleniem kompa, trzeba kilka
razy restartowac kompa zanim wystartuje).
Interesuje mnie takze jaka jest najnowsza wersja plyty, tzw PCB.
I jeszcze jedna sprawa, tym razem juz dotyczy zasilacza, mam 350W zasilacz
z tym ze nie ma dodatkowego kabelka zasilania do plyty glownej +12V,-12V.
Czy brak tego kabelka moze miec negatywny wplyw na stabilna prace plyty
glownej, czy moze byc nawet taka sytuacja ze plyta mi wogole nie wystaruje?