Strona kodowa w XP

Autor: Andrzej (kandreo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 17:06:13 MET

W pacy używam PageMaker 6.5 na systemie Windows98 natomiast w domu mam ten
program zainstalowany na Windows XP. W momencie gdy próbuję uruchomić plik
przyniesiony z pracy, czyli utworzony w programie PM6.5 na systemie
Windows98 pojawia się komunikat, że plik został utworzony w innej stronie
kodowej i zostanie przeskładany. Efekt jest taki, że wszystko się wyświetla
poprawnie ale w momencie gdy wydrukuje ten plik na drukarkę postcriptową z
opcją odbicie lustrzane a następnie z tego pliku utworzę PDF to okazuje się,
że nie ma polskich liter. Domyślam się, że jest to spowodowane inną stroną
kodową, ale jak mam ją zmienić, gdzie szukać i na jaką zmienić aby była taka
sama jak w Windows98.
Pozdrawiam