Ustawianie FSB na plytkach MSI

Autor: Lopez (spam00_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 15:53:14 MET

Moze mi ktos powiedzec, jak zmienic FSB na plycie MSI K7T266 Pro2-U?
Ustawiam w biosie na 166 i nic sie nie zmienia ;-( mozna zmieniac z poziomy
wondows programikiem Fugy logick ale wolal bym na stale w biosie ustawic,
mam procka Athlon xp 1700+ chodzi stabilnie na 11x166 ale nie chce mi sie za
kazdym razem ustawiac tego tym progamikiem, na pylcie jest zworka 100-133,
ustawiona na 133 oczywiscie, probowalem tez na 100 ale to nic nie daje, moze
jest jakas funkcja w biosie, ktora to ustawia? Moze mi ktos pomoc kto mial
do czynienie z ww plyta?

Pozdrawiam
Lopez