Re: Soundblaster 128pci DOS...

Autor: abax (abax_at_op.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 14:27:32 MET

Użytkownik "seb666" <mail_at_sig.pl> napisał w wiadomości
> Szukam sterowników dla tej karty pod dos'a... zalezy mi na pare
> oldschool'owych gierkach w dosie... jakby ktos mial lub wiedzial skad
> sciagnac bede bardzo wdzieczny...
> seb666_at_wp.pl

Creative, nie wypuścił takowych.
Poza tym pod DOS, często nie trzeba sterowników, ponieważ gry dosowe
zazwyczaj mają swoje własne drivery do audio.
Sprawdź w setup'ach gierek (zazwyczaj chodzą na SB 16, lub SB Pro).
Zresztą o ile się orientuje SB 128, po zainstalowaniu driverów pod Windą,
instaluje emulację SB 16 pod dos.
Wystarczy uruchomić się w wierszu poleceń.