Re: zepsuta bateria li-ion w laptopie

Autor: Wawrzyn (wawrzyn_at_usun.eranet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 13:13:30 MET

sorry poszlo bez tresci....

Nie wiem gdzie zadac to pytanie wiec probuje tutaj. Mam od poltora roku
laptopa compaq z bateria Li-Ion. Niestety cos jest z nia nie tak - ostatnio
komputer nie chce w ogole na niej wystartowac, mimo ze naladowana jest do
pelna, lecz gdy uruchomie go na zasilaniu sieciowym to po wyjeciu kabla
chodzi na baterii nawet do 3 godzin. Nie znam sie na tym kompletnie, ale
wydaje mi sie ze powodem problemow jest uszkodzony jakis uklad elektroniczny
wbudowany w baterie. Ma ona na sobie diody pokazujace stan naladowania po
nacisnieciu przycisku - i jest caly czas migajaca jedna przy 25% (co oznacza
pewnie prawie zero). Moze da sie to jakos naprawic??
Nowa w polsce kosztuje 170$ (w serwisie compaq 300$), w stanach 80$. W ogole
zabawa z autoryzowanym serwisem nie ma chyba sensu. Czasami slyszy sie o
panach zlotych raczkach ktorzy takie rzeczy rozwiazuja w najtanszy mozliwy
sposob - moze jakies sugestie?

Pozdrawiam,
Wawrzyn
wawrzyn_at_usun.eranet.pl