Re: "Cover open" -denerwująca przypadłość mojej Minolty 1100

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 12:25:04 MET

 napisał(a):

> Jestem użytkownikiem drukarki Minolta 1100L.
> Od początku, czyli od nowości, pojawia się następujący problem:
> Przy zleceniu wydruku (np. kilka stron z Worda) drukarka drukuje
> pierwszą stronę, po czym pojawia sie komunkat "Cover open"
> i dalej nie drukuje. Otwarcie/Zamknięcie pokrywy nic nie daje.
> Natmiast wyłączenie/właczenie -owszem: drukarka drukuje resztę
> dokumentu (albo cały). Potem problem (przeważnie - bo sporadycznie
> się pojawia) znika. Drukarka drukuje przważnie poprawnie aż do
> nastepnego włączenia.

Witam!
Ową minoltę mam od 2 lat i powiem ci jedno: nie martw się, to "zwykły"
objaw w tym modelu, tzn. "ten model tak ma" ;-)) Jestem prawie 100%
pewien, że to jest wina kiepskich sterowników.

Ja sobie z tym tak radze: drukarke mam zawsze wyłączoną, nastawiam
sobie dane drukowanie, czekam ok 20 sekund aż system wyrzuci "power off
or cable problem" i wtedy włączam drukarkę. Drukuje tak od 1,5 roku i
już zapomniałem o tym problemie ;-))

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800