Re: Co zrobić z taką płytą??

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 11:39:39 MET

Użytkownik "Studio AMI" <studioami_at_NOSPAN.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Co do kontrolera to wlasnie sie go obawiam czy nie bedzie konieczny, bo
> kosztuje 100zł i nie stac mnie na taki bonus.

Chyba na stronie każdego producenta znajdziesz odpowiedni program, który
umożliwi poprawną pracę nawet dużego dysku na starym komputerze. Po prostu
dzielisz dysk na partycje i formatujesz tym programem, on za każdym razem
przy bootowaniu się wczytuje i jest ok.
Pamiętam te czasy jak kolega kupił dysk 850MB do 386, który nie mógł widzieć
nic większego niż 512MB. Po użyciu tego programu było ok - tylko problemy
były, aby go podłączyć jako drugi dysk (bo wtedy ten programik się nie
wczytywał i dysk był niewidoczny).