Re: do posiadaczy GA 7VA

Autor: GolDek (wkroliko_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 11:23:09 MET

Użytkownik Slawek J napisał:
> czy mozecie mi powiedziec czy przy zakupie dali wam sledzia do dzwieku 6
> kanalowego?bo mi nie i nie wiem skad go zdobyc ani czy powinien on byc czy
> tez nie?

Nie dali, bo nie przewidzieli tego dodatku do tej płyty. Sprawdź w
instrukcji na str 4 "Item checklist", tam jest napisane co Ci się należy

> dali tylko sledzia z 2 usb, tasmy fdd,hdd oprogramowanie taki folder z
> instrukcja jak to skladac i instrukcje
> czy to komplet aha plyta nie miala naewt pudelka tylko folia

Jest wszystko co powinno być, a że w folii to dzięki temu cena była
niższa (wersja OEM).

> najwazniesze pytanie skad wytrzasnac tego sledzia do 6 kanalowego dzwieku
> slawek

Zgaduję, dokupić w sklepie (choć może być trudno dostępne). A tak BTW
można się bez tego obejść. Na str 15 w/w instrukcji jest napisane jak
podpiąć zestaw 5.1 do istniejących gniazd. Niestety gdy bedziesz chciał
skorzystać z SPDIF ta metoda zawiedzie.

--
Pozdr
GolDek