Re: Stara plyta a najszybszy dla niej procesor

Autor: mapia2 (mapia2_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 10:50:40 MET

Użytkownik "Macius" <macius@[NOSPAM]lonet.gdynia.pl> napisał w wiadomości
> Posiadam plytke Jetway J-7LXAR2.. wedlug instrukcji ktora wynalazlem
gdzies
> w sieci najszybszym procesorem ktory na niej pojdzie jest Petium II
333mhz..
> (rozumiem ze to 5x66=333) ale wedlug
> http://www.jetway.com.tw/evisn/faq/jump.html najwyzszym mozliwym
mnoznikiem
> jest 7x czyli 7x66 czyli 466mhz?! Czy na ta plycie (gniazdo Slot1 (chyba -
> aktualny PII233 to takie spore czarne pudełko) jest jakis procesor ktory
> pojdzie z taka predkoscia? Jakis Celeron? Chce zrobic na niej platforme do
> [...]

co do plyty to LX obsluzy tylk procesory pentium na szynie 66 czyli celerony
(w twoim przypadku do 466 i pentiumy do 333)
pamieci sa do kupienia w sklepach, sa troche drozsze ale dzialaja normalnie.
filmy divx powinny chodzic ok, potrzebna bedzie w miare dobra karta. ja mam
zestaw na LX celek 433_at_498 (75 MHz). po upgrade biosu siedzi dysk 13 GB i na
karcie TNT2 32 MB filmy chodza az milo.ramu jest 96 a system to Win ME PL.
twoja plyta obsluguje szyne do 83 weiec mozesz sproboweac podkrecac celerony
szyna co da maksymalnie 525 (7*75). mozesz sprobowac i 83 le nie wiem czy
wytrzyma karta grafiki i dysk wyzsze taktowanie. AGP jest x1 i x2 wiec wybor
kart grafiki jest calkiem spory. Pamieci to nawet kostki 256 MB wiec zamiast
tych 2x32 wloz 1x256 lub 1x128 i odczujesz wzrost wydajnosci systemu

MaPia