Re: Utracona poczta

Autor: Agnes (olask_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 09:14:45 MET

Użytkownik "Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> napisał w wiadomości

> oczywiscie
>
> Program sie nazywa: DBXtract. Sciagasz z netu pragramik i ustawiasz w nim
> opcje "recover" (wczesniej wskazujac na plik: "elementy usuniete.DBX")
> Program wrzuci do plikow TXT zrodla wiadomosci jakie znalazl w "elementach
> usunietych". Zapisze je w katalogu w ktorym go uruchomisz.
>
> Wszystko bedzie dzialalo jezeli nie uzywasz jakichs kosmicznych ustawien w
> outlooku i wiadomosci najpierw ida do "elemnty usuniete" a pozniej po
> wywaleniu ich z "elementy usuniete" znikaja.

Nie chcę być uciążliwa , ale...
Ściągnęłam ten program z netu, ustawiłam opcję: ,,recover'' . Utworzył mi
500 plików z nazwą : ,,no subiect 1'' , 2 ... itd. No i znowu problem. Te
pliki co całe rzędy liter i cyfr i naprawde nie wiem , co mam z tym robić.
Jak to odczytać. czy z tym wogóle da sie jeszcze coś zrobic?
Będę wdzięczna za pomoc.
Agnes