co to znaczy??? :#

Autor: Siemasz (rypki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 02:02:52 MET

hej,
kiedy mój dysk był już tak zawirusowany, że nic się nie dało zrobić,
postanowiłem zainstalować nowy system - w2k. Wszystko się ładnie
zainstalowało - ale podczas "wykrywania i instalowania urządzeń" cała
operacja nagle się zawiesza i wyskakuje komunikat "hardware failure".
spróbowałem z odłączeniem wszytkich urządzeń, nawet monitora, ale dalej
otrzymuje ten sam komunikat - komputer stoi bezużyteczny. Czy ktoś ma jakis
pomysł?
Siemasz