bios do gigabyte 7VRXP - testowanie pamieci

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 10:55:03 MET

Postanowiłem uaktualnić BIOSa w płycie jak w temacie z wersji F9 na
nowszą i poszło gładko(Dual BIOS jest super!) ale pojawiło się coś, co
mnie bardzo drażni-przed wykrywaniem napędów BIOS chyba(piszę chyba bo
nie widzę całego napisu tylko końcówkę "..ry testing" )testuje pamięć
przez ok. 5 sekund co bardzo mnie drażni-wcześniej tego nie było. Jak to
wyłączyć? Szukałem w BIOS'ie jakieś opcji w tym celu i nie znalazłem.
Dodam, że problem występuje zarówno przy najnowszym BIOS'ieF12 jak też
przy F10.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455