Re: Jak zmusic ATX do wlanczania sie automatycznie po wylaczeniu pradu

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 00:03:08 MET

Użytkownik <nowell_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> co Ci chodzi ale kompa odpalisz bez latania do piwnicy :)... Nie wiem jaka
masz
> plyte glowna ale moze upgrade bios'u pokaze wspomniana przez Ciebie
funkcje.

No wsumie to jest pewne rozwiazanie ale chodzi mi tez oto ze mnie nie ma w
domciu a router by mial chodzic. Chcialbym miec na nim www,ftp i pare
jeszcze uslog.
Z biosem to faktycznie zobacze nowszy moze akurar.
Ale jak by ktos mial jeszcze jakies rozwiazanie to bardzo poproszem o nie :)

--
piter_at_honda.bt.pl
GG# 906954