Celeron a Stocet7

Autor: Arek (abereda_at_kki.net.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 21:28:59 MET

Witajcie,
mój stary komp składa się z AMD KII 400Mhz i płyty głównej Asus P5S-B. Jest
to płyta typu Baby AT Stocet 7, stąd jak mi się wydaje osiągnięty został już
górny poziom możliwości rozwoju kompa. Nnajwyższy procek omawiany w
instrukcji to AMD KII 450Mhz, z drugiej jednak strony max wielkość mnożnika
to 5,5. Ostatnio wpadł mi do głowy iście szalony pomysł - może by spróbować
puścić tą płytkę na jakimś Celeronie > 400Mhz, który dałby sensowne
przyśpieszenie. Pomijając kwestie napięcia, czy jest to w ogóle możliwe? W
dokumentacji płyty napisane jest, że Celerony i PII - owszem, ale wspomniane
częstotliwości to 233Mhz. Czy na takiej płytce ma szansę pójść jakiś
Celeronek (500/600Mhz)?

pzd
A.