komp nie widzi systemu

Autor: tomjey (tomjey_at_inetia.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 20:36:58 MET

To było tak:
wziąłem dysk z jednego kompa i chciałem wsadzić do swojego
jednak nie zmieniłem slava na mastera i komp po włączeniu zatrzymał
się na biosie
więc zmieniłem na mastera i komp normalnie wystartował z mojego
systemu (na obu dyskach są dwie partycje w tym po jednej z win xp)
skopiowałem co miałem skopiować i oddałem dysk
kumpel włożył go do swojego kompa i komp mu nie chce odpalć systemu
chociaż dostal go dokładnie takiego samego jak mi dał (master)
co jest nie tak?
nic nie kasowałem z dysku ani nie zmieniałem
dzięki za podpowiedzi