Re: Może to proste ...

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 20:09:44 MET

"Sander" <sander3SP_AM_at_gazeta.pl> wrote:

> A może wiesz, jaki jest przelicznik na normalne W ?

Nie mam pojęcia. Rozkręć głośniki to się przekonasz.
W zestawach z napisem PMPO 160W są głośniczki 2W.
Nie jestem pewien ale chyba nie jest to funkcja
liniowa (jeśli 160W PMPO to 2W, jeśli 1000W PMPO to 12.5W, itd.)
Wydaje mi się że to raczej idzie jakoś logarytmicznie
(im mniej znany producent tym większe wartości PMPO podaje ;)

--
 Pozdr.