Re: Co zrobić z taką płytą??

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 19:49:02 MET

Studio AMI wrote:

> Mam komputer już kilka lat, części w międzyczasie zmieniałem. Teraz chcę
> dokupić do tego nowy dysk (np. 60 GB Seagate Barracuda). Jednak płyta
> jest stara i nie wiem czy sobie poradzi, czy będzie widzieć chociaż
> połowę tego i czy w ogóle zobczay nowy dysk. Mam Płyte Alladin 5.

Mam płytę (Iwill P55XPlus, BIOS z zeszłego wieku :-) ) na _chipsecie_
Aladin IV+ i dysk 40GB widzi bezproblemowo. Aladin V jest nowszy, ale to
nie gwarantuje że u Ciebie będzie bezproblemowo - producent mógł zrobić
coś dziwnego.

> W internecie szukałem jakiegoś opisu ale nie mogę znaleźć. Instrukcji
> obsługi też żadnej nie mam. Plis gdzie jest jakis opis do tej płyty.

Póki co nie podałeś danych niezbędnych do identyfikacji. Zajrzyj na
www.wimsbios.com .

--
Pozdrówka,
        Artur