Re: Serwisowa instalacja systemu Windows ?????

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 17:07:13 MET

Użytkownik "Czarny" <Blacksilend_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Tak ale mi chodzi o to aby zainstalować wersje systemu aby sprawdzic
> funkcjonowanie systemu. Jednak po uruchomieniu kompa w domu aby został
> poproszony o wpisanie numeru licencji.

przy w98 i me otworz rejestr i wyszukaj slowo PRODUCTKEY,
nastepnie usun wpisy klucz (ten ktory podales przy instalacji), oraz powyzej
znajdujecy sie numer OEM , wygenerowany przez system. Przy nastepnym
uruchomieniu system poprosi o dane usera i klucz .
Jest nawet takie narzedzie od MSoftu ktore robi te rzeczu za ciebie (chyba
nawet usowa nazwe kompa, co ma znaczenie w sieci) i jezeli dobrze pamietam
to nazywa sie SYSPREP, ale co do nazwy moge sie mylic.

Pozdr
ZenoN