Re: Dobierają się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 15:17:27 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości

> Transmisje odbywają się na dosyć specyficznych portach TCP/IP,
> prawda? Wystarczy więc ustawić pułapkę na te porty i już masz
> zlokalizowany dom, w którym się z tych usług korzysta...

A ja sobie mogę na tym porcie postawić FTP, serwer pocztowy, WWW albo jakiś
probram komunikacyjny do gadania ze znajomymi. I co mi zrobisz?

>Nie widzę problemu, aby
> pokolei, dla przykładu, zaczynając od tych najbardziej uzależnionyc,
> czesać dom po domu i za kołnierz do pierdla wysyłać :-)

'Big Brother is watching you!'

Cóż, NIEKTÓRYM najwyraźniej taki system się podoba...

No nie, towariszcz pszemol?

ATSD to z tego, co gadają w TV (i nie tylko) wychodzi, że USA powoli
zbliżają się pod wieloma względami do norm dawnego Związku Zdradzieckiego.
Ot chociażby chęć uszczęśliwiania na siłę wszystkich narodów świata,
tendencje do likwidacji prywatności, ignorowanie zasady 'niewinni dopóki nie
udowodni mu się winy'...