Jak wymienic firmwire w DVD ?? Skad go wziac ??

Autor: misiek1002_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 01 Feb 2003 - 14:48:43 MET

Mam Dvd-rom Samsung SD-612 i posiada on niestety zabezpieczenie regionalne.
Gdzie czytalem ze jest mozliwosc zmiany firmwire'u na taki aby tego
zabezpieczenia nie bylo. Sa tez jakies programy do kasowania licznika tych
zmian ktore dokonuje. Mam plyty dvd z filmami zarowno na system Polski i
Amerykanski a zostaly mi tylko 2 zmiany jeszcze, a nie chce zeby mi sie
zablokowal jeden i tylko jeden. Pomozcie mi :pomocy:
P.S. DVD jest juz dawno po gwarancji wiec nie ma problemu z tym (jesli sie
zmienia firwire w czasie gwarancji to sie ja ponoc traci, czy tak??)