lcd z allegro;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 14:32:49 MET

czesc;

czy macie jakies konkretne powody, zeby nie kupowac monitorow lcd na
allegro? oczywiscie nie chodzi mi o powody: "wszystko co dotad kupilem
wracalo do serwisu po miesiacu", tylko jakies konkretniejsze problemy
ze sprzedawcami z allegro;

a jak sie ma sprawa z gielda w warszawie? tylko nie odsylajcie na WWW
bo one sa rzadko kiedy aktualizowane; konkretnie czy idzie kupic
monitor lcd 15" w cenie powiedzmy do 1100PLN?

nie gram; nie przetwarzam znaczaco grafiki; filmow tez nie ogladam;
czyli slaby czas reakcji nie przeszkadza mi;

a moze znacie jakis sklep internetowy, albo cos rzeczywistego w
poznaniu, gdzie bedzie jakas gwarancja a sprzet bedzie kosztowal do
1100PLN?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?