Re: Tuner TV na USB ...

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 14:27:54 MET

Użytkownik "[shade_]" <lesio_at_wr.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Zastanawiam sie nad kupnem tunera TV na usb (do notebooka) i mam pytanko,
> czy jakosc takiego obrazu z tunera na usb jest porownywalna z tunerem na
> pci/isa ?? Slyszalem opinie ze lacze usb 1.1 jest niewystarczajace by
> przesylac obraz do kompa o b. dobrej jakosci. Co o tym sadzicie, moze ktos
> takie "cudo" testowal ??

Na pewno tuner usb ma przewage pod wzgledem mniejszych zaklocen nad tunerem
pci. W srodku kompa jest mnostwo rzeczy, ktore generuja syngaly zaklocajace
odbior tv. Na niektorych programach beda zawsze jakies paski, szumy. Dzieki
zewnetrznemu tunerowi mozna tego uniknac.

1.5 MB/sek (usb 1.1) powinno wystarczyc do przesylania obrazu, przeciez
CD-ROMy sa od tego wolniejsze.

Wojtek