Riva TNT w PCI MODE.

Autor: Yellow_Peril (yellow_peril_at_op.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 13:16:07 MET

Witam Was serdecznie.
Mam wielkie pytanie dotyczące moje starego wysłużonego sprzętu.
Posiadam karte Riva TNT 16mb która jest wpięta do AGP, lecz cały czas
chodzi (win98se) w PCI MODE.
Mam płytę mam M729 z czipsetem bx - instalując swieżego windowsa
zainstalowałem na początku drivery do płyty (obsługa AGP), potem
sterowniki do karty, a następnie DirectX i dalej nic.
Karta jak chodziła w Pci Mode tak nie ma zamiaru tego zmienić ;-)
Macie jakieś pomysły, sugestie?
Proszę o dobrą radę :-)
Dzięki.

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć