HELP !!! odzyskanie plikow windowsa z partycji linux

Autor: Silu (silu_at_o2.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 11:49:54 MET

prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:

Przez nieuwage przy instalacji linuxa i zmianaie partycji FAT na linuxowa -
ale nie byla jeszcze formatowana pod linuxa - stracilem (mam nadzieje ze
nie) pliki ktore mialem pod windowsem.
Czy jest jakis sposob aby je odzyskac - zaznaczam ze nie byly partycje
formatowane tylko zostal zmieniony system plikow.
Zainstalowalem ponownie windowsa 2000 i winda teraz nie widzi tych partycji.
Bardzo mi na tym zalezy i sa to bardzo wazne pliki dla mnie.
Z gory dzieki za wszelka pomoc !

pozdr,
silu