Re: obudowy enlight - kto ma proszę o opinię

Autor: Pjnjo (pjnjo_at_gazeta.usun.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 05:49:53 MET

"gloin" <tantaloc_at_NOSPAM.gazeta.pl> zeznaje :

>Hejka,
>mam mozliwosc kupna obudowy enlight - z tym ze do wyboru mam dwie :
>1.EN 7233
>2.EN 7254

Posiadam 7250 (7233 + USB z przodu) .
Ogólnie jestem zadowolony z tej obudowy. Jedyne co mnie drażni to
boczki zdejmowane od przodu , czyli jak chcesz założyć albo zdjąć to
przedni panel też musisz zdjąć. W komplecie był wiatrak , jak go
włączyłem to szukałem obok odkurzacza , na 7V jest cichutki ;)
Ogólnie bardzo dobra konstrukcja , zasilacz cichy i trzymający wzorowo
napięcia. Poza tym , to design tej obudowy jak najbardziej przypadł mi
do gustu , bez zbędnych kosmicznych pierdół i kolorowych durnowatych
wstawek .

Czy ktoś wie po co są te miedziane tasiemki nad otworami kart
rozszerzeń ?