Re: Płyta główna ASRock

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 08:34:02 MET

> Jestes pewien? Gdyby tak bylo to pewenie teraz toczylyby sie rozmowy
> miedzy prawnikami obu firm.

To wynikało by z tego że serwisy internetowe kłamią iże sam Asus nie wie co
mówi ;)

Firma się wyparła i nie chce być utożsamiana z Asrockiem. To że firmę
założyli byli pracownucy Asusa nie ozacza że jest to już Asus ...

> Gdyby to byly klamstwa...

To ktoś tu kłamie , albo Asus , albo serwisy interntowe które opublikowały
listy od Asusa w sprawie zaprzeczeniu jakiejkolwiek współpracy z Asrockiem
(technologicznej) , bo marketingowa podobno jest ...

> To tylko takie luzne dygresje...

Spoko :)

A ja nadal uważam że ludzie chcą wiezyć że Asrock = Asus i negowanie tego
nie ma sensu bo człowiek i tak w to nie uwierzy ...

Ale spoko niech wieżą dalej , jeśli lubią żyć w błogiej nieświadomosci to
czemu nie :)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///