Re: to w koncu lcd czy crt

Autor: newbie (dynks_______CUTTHIS__________at_polbox.com)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 08:39:39 MET

Użytkownik "Luk41" <luk41_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Od dobrych paru tygodni buszuje po sieci i czytam testy wypowiedzi itd.
> Moglym prosic o zdanie na ten temat osob ktore maja lcd, a wczesniej mialy
> crt czy zmiana ma sens(nie chce kupic monitora tylko do pisania tekstow!,
> czasami potrzeba tez sie zrelaksowac: gry, filmy)
> Mysle o 19'' crt Samsung 959 NF lub iiYama HM903DT Pro454 no i z lcd
17''(tu
> jest pewne ograniczenie: 2800 ,-) belinea 101741,
> ale jestem otwarty na sugestie(byle podparte wlasnymi doswiadczeniami z
> danym modelem, a nie zaslyszanymi opiniami).
> [...]
inna?

W tych drogich modelach jest napewno krotszy - nie wiem o ile i ile wynosi .
Porownywalem Eizo za 2900 15" i Sony za 1900 PLN i roznica jest taka ze
kiedy odpalisz quake to na Sony widzisz jak zostaje na ulamek sekundy smuga
na przyklad za obiektem.
Na Eizo za to bylo prawie jak na dobrym crt . Tylko ta cena ....