Wndows XP -dysk 80 trzy partycje - jedna 20 -a pozostałe po 0 -dlaczego ? -i dlaczego brak dostępu ?

Autor: wit0_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 01 Feb 2003 - 00:08:35 MET

Witam.
Właśnie kupiłem komputer...
No i problem -dysk baracuda 80 miał być podzielony na trzy partycje -20-20-40 -
i partycje są -widać je w okienku mój komputer -partycja C chodzi w porządku -
ma 20 -ale pozostałe partycje E, F -nic się na nich nie daje zapisać -jak
klikne właściwości to się wyświetla ich rozmiar -0 (zero) gigabajtów -i że sa
całkowicie zajęte -w czym problem ???
No i jakiś dziwny układ -zawsze miałem partycje dysku c,d,e -a CD było na F -a
tutaj jest robocza C , potem DVD na partycji D, i dalej E,F -pozostałe
partycje dysku (ale mają zerową pojemność !!!!)
System to Widows XP home -dotąd z nim nie miałem do czynienia -nie mam pojęcia
co zrobić...
Pozdrawiam.
Witek.