Re: Seikosha SP-2400 i polskie znaki

Autor: Locar (alwa_at_nospam.ten.bit.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 23:47:59 MET

> Mam taką drukarkę w pracy na Subiekcie. Emulacja EPSON [standard
subiekta
> oczywiście, nie zmieniać kodów sterujących!!!] i z polskimi znakami
bez
> problemowo cyka.
> Alee... dziś mamy piątek, jutro na studia lecę.
> Jak mocno potrzeba to spiszę w poniedziałek i wieczorem podam?!

Mocno potrzeba! Najlepiej jednak na jutro. W pon rano muszę już to
mieć wyczajone. Może ktoś jeszcze będzie mógł do poniedziałku
sprawdzić.u siebie?
Na wydruku settings mam 1-1 1-2 1-3 Off czyli USA i Subiekt demo dos
daje krzaczory.zamiast ogonków na standardowych ustawieniach. -
emulacja epson domyślnie

--
Andy