Re: nagrywarka

Autor: Garathe (garathe_zdrowia.życzę__at_wp.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 14:11:35 MET

Krzysztof Rynkowski

> Nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Też mam nagrywarkę + WinXP
> i jest ona "widziana" w menedżerze urządzeń w jednej grupie
> jako: "stacje dysków CD-ROM"
> razem z DVD. Natomiast jako nagrywarkę rozpoznają ją
> dopiero prograny do nagrywania: Nero, CloneCD i inne...
> no i oczywiście skutecznie nagrywają. Żadne inne sterowniki
> (specjalizowane) nie są potrzebne.
> Tak ma być.

Tak więc u mnie nagrywarka zawiesza system gdy włączam NERO5 (komunikat
o przeszukiwaniu magistrali) albo gdy jestem w zakładce
"sterownik" w panelu sterowania/system/CDROM i koniec. A poza tym Windows ME
nie ma sterowników do LiteON tylko jakiś dziadowski uniwersalny. Nagrywarka
działa na razie jako czytnik ale nagrywać nie chce. I co ja
mam począć?

pozdrówka
-Gar-