Monitor do grania, filmow i internetu.

Autor: Kris (kris_at_o2.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 12:20:40 MET

Potrzebuje kupic monitor. Bede go uzywal 3-4 godz. dziennie do gier np.
(typu: Quake czy Baldurs), ogladal na nim filmy (divx), surfuwal po necie,
czasami uzywam aplikacji typu Word.
Zastanawaim sie czy mam kupic dobry 17" monitor np. Iiyame HM704UTC czy
wybrac monitor 19" na gorszym kineskopie np. Iiyama LS 902UT moze Hyundai.
Ogranicza mnie niestey budzet (1200zl). Co w moim przypadku bedzie lepszym
wyborem dobry 17" monitor czy gorszy 19"??? Nie jestem grafikiem i nie
potrzebuje super wypasionego monitora poniewaz nie siedze kilkanascie godzin
przed ekranem. Prosze o pomoc a za wszelkie uwagi z gory dziekuje.