Re: głośniki i jakoś

Autor: Jarek Granat (jarek_at_adeon.lublin.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 10:30:37 MET

> (śred. gł. basowego 20cm).

E? To miales kolumny w wiezy trojdrozne? To jesli stary glosnik niskotonowy
mial 8" to zobacz sobie jaka srednice subwoffera bedziesz mial w
glosniczkach za 300zl.

> I pytanie - czy głośniki komputerowe, jeśli chodzi o jakość dźwięku
> (dynamika, basy, wysokie tony, pasmo przenoszenia itp.) będą dorównywały
> starym 30W?

Zalezy jaka to wieza, jak stara. Wtedy mozna ocenic jej jakosc. Jest wieza
nie taka stara i miala dobry wzmacniacz (male szumy, niskie THD itepe) to
glosniki
komputerowe w tej cenie co podales beda na pewno graly gorzej.

> A jeśli dorównują (lub prześcigają), to jaki model polecacie?

Jakies *dobre* glosniki komputerowe polecam. Cos od 1000zl w gore i
bynajmniej nie mam na mysli Creative 5700.

Jarek