Re: Ważne pytanie...

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 09:36:02 MET

"aserzx" <aserzx_at_simplusnet.pl> wrote in

> wszystko podłączyłem, ale w sumie to nic nie mogę zrobić...
> pracuję pod win98, ustawiłem "udostępnianie"...
[ciach]

Nic z tego nie rozumiem. Komputery się "widzš" w otoczeniu sieciowym?
Nie działa Ci tylko udostępnianie? Czy jak uruchomisz np. na jednej
serwer jakiejœ gry, to z grugiego się do niej dołšczysz?

Jeœli nie masz, to zainstaluj "Udostępnianie plików i drukarek w sieci
MS Windows", protokół tylko TCP/IP, jeœli masz np. IPX to wywal.

--
Rally.pl Ta_at_m Tychy
Internet Group