Re: SCSI na SB16

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 04:45:00 MET

>Mam na oku karte dźwiękowa SB16 ze SCSI na pokładzie.
>Czy da sie do takiego kontrolera podłączyć dysk twardy SCSI i używac go jak
>normalny dysk (pozatym że sie nie zabotuje bo nie ma biosu na karcie ?) Czy
>da sie uzyskać dostęp do dysku z poziomu dos i windows ??? Mam dysk SCSI i
>chciałbym go
>przetestować ale szkoda mi kupowac oddzielny kontroler do dysku 300 mb.

Szkoda rowniez twojego casu.
Na tych (SB16) byly wbudowane dedykowane kontrollery sluzace jako interface dla
starych, wolnych (1x - single speed lub co najwyzej 2x) CDROM.
Jak chcesz experymentowac ze SCSI to moge ci dac za darmo 4.5 GB "Quantum" -
Atlas II wide - niemal nowy, byl w computerze przez 2 m-ce, (bez controllera i
ribbon cabla - sa mi w dalszym ciagu potrzebne).
Avalon_at_am