Odp: Jaka nagrywarka ????

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 02:25:33 MET

> Jaką nagrywarkę możecie polecić na dzień dzisiejszy? Głowne wymaganie to
> żeby nie wieszała się i kończyłaproces nagrywania.
To juz nie te czasy. Jak kupisz dowolny byle w miare nowy model nagrywarki
to nie bedie sie na pewno wieszac i konczyc procesu nagrywania w trakcie.
Prawdemowiac jesli chodzi o nagrywarki uwazam, ze nie ma sensu przeplacac i
kupowac te najnowsze modele. W kilku przypadkach (chocby Plextor) placi sie
za firme, podcza gdy laser i niemal caly mechanizm napedu jest identyczny w
nagrywarkach innej firmy, ktora jest znacznie tansza. Bardzo popularne ze
wzgledu an niska cene sa w tej chwili nagrywarki LG. Ja rowniez polecam.
Wyrozniaja sie one sposrd innych nagrywarek (oprcz niskiej ceny) duza
zywotnoscia i w testach wypadaja lepiej od znacznie drozszych nagrywarek.
testy dotyczyly dlugosci pracy nagrywarki. Pracowala czynnie i sprawie
bardzo dlugo podczas gdy inne (nie mowie, ze wszystkie) wysiadaly. Wiem tez
jednak, ze w przypadku LG sa bardzo znaczace rozncie w psozczegolncyh
modelach, nie wiem jak wypadaja te najnowsze ale calkiem nowy model i bardzo
dobry to LG 32x 10x 40x. Jesli dobrze pameitam nowszy model LG, ktory mogl
nagrywac z wieksza predkoscia wypadal o niebo gorzej od tego modelu, ktory
podalem. Jezeli chodzi o nagrywanie to i tak nie poelcam kupna nagrywarek z
byle jak najszybszym wypalaniem. Po pierwsze plyty wypalane w takiej
predksoci maja bardzo czesto sporo bledow, po drugie roznice meidzy np
predkoscia 16 a 32 jest niezwykle mala (maks minuta, jesli nawet nie jakies
20-30 sek).

Pozdrawiam
Seki