Re: Radeon 9000 128MB czy Radeon 9000 Pro 64MB

Autor: ButtHeadek (lukaszsu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 20:14:33 MET

On 20 Dec 2002 09:45:31 +0100, "Sander" <sander3SP_AM_at_gazeta.pl>
wrote:

>Pewnie też default :)

Znajac zycie to tak.:-)

>Ale stara karta, więc i stary 3D Mark powinien być ;)

W sumie masz racje.

>No coś za coś :)

No tak. Ale to koszt wiekszy o ponad 100zl.

>No ja też nie :( Ale kupiłem WD, z myślą o przyszłym RAID'zie.
>I mnie bardziej zależy na wydajności, niż na ciszy :)

W sumie to mnie tez.

>Pozatym u mnie hałas robi Cheetah i CAK-II 38,
>choć jest i tak zmodyfikowany, żeby chodził ciszej :)

A niby jak zmodyfikowany?

>Ale zdaje się, że ten programik do timingów był gdzieś (widziałem) na:
>http://www.tweak.pl/pliki?PHPSESSID=83d2141e03160f3ca8e881a8e7bcf97f
>Więc poszukaj, tam będą też opisy programików :)

Poszukam. Moze cosik sie z niej wycisnie, ale i tak mam juz karte
zamowiona po nowym roku.

ButtHeadek
Pozdrowienia