Re: WinXP i Win98

Autor: anunnaki_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 24 Dec 2002 - 11:13:41 MET

> Witam! Mam problem jak zainstalowac win xp i win98 na jednym dysku na dwoch
> partycjach, ale tak, zeby XP byl na C a 98 na D, bo odwrotnie to wiem jak.
> Podpowie mi ktos?
> Dzieki
>
> szadowski_m_at_op.pl

Można tak
instalujesz 98 na c:
bierzesz instalkę Linux SlackWare i na początku instlki korzystasz z cfdisk
(intuicyjny) i zakładasz drugą partycję podstawową z dyskiem d: w granicach do
8GB
uruchamiasz 98 formatujesz dysk format d: /s - pliki systemowe .
Kopiujesz cały dysk c: na d:
odpalasz z dyskietki startowej i fdisk kasujesz pierwszą partycję podstawową
(c:)
dysk d: (podstawowy) zostaje
instalujesz XP ale obowiązkowo z NTFS zeby 98 go nie widział (XP bedzie widział
98 czyli dysk d:
Za drugim dyskiem podstawowym partycja rozszerzona i dyski logiczne (e: w fat32)

wtedy gdy xp to dyski c:(ntfs) d:(vat32 z 98) e: vat32
gdy win98 to dyski c:(vat32 z 98) d: vat32