Re: niełatwe zadanie-problem sprzętowy!!!!!!!!!

Autor: GLide (glid_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 11:00:37 MET

GR_at_dek <rgn74_at_interia.pl> napisał(a):

> Nie wiem czy mówię dobrze, ale z tego co wiem będziesz musiał zainstalować
> conajmnie win 98, ponieważ win 95 nie obsługuje AGP, przynajmniej tak
Zle mowisz.

> slyszałem. Kurde ten system jest tak prechistoryczny, że juz nie wiele
> pamiętam.
Baaardzo slaba masz pamiec.

Win95 spoko obsluzy karte AGP, wystarczy zainstalowac AGP supplement ze
strony microsoftu i po problemie.
Co do dalszych ew niekompatybilnosci mozna zainstalowac win98+98lite.
Ten maly programi pozwala okroic system z calego zbednego balastu (nawet IE
mozna wywalic, zamienic powloke na te z win95 - wymagane posiadanie wer
instalacyjnej tegoz). Po takiej operacji win98 powinien sie spoko zmiescic na
tym dysku (choc glowy nie dam) co najwyzej podczas samej instalacji bedzie
marudzil o wiecej miejsca ale to mozna zalatwic podpinajac chwilowo dodatkowy
dysk.
BTW jak na razie to widze problem typowo softwareowy.

Pozdrawiam
Swiatecznie

GLide