Re[4]: Ch³odzenie i wyciszanie - help

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 23:54:08 MET

Witaj PhoeniX,

W Twoim liœcie datowanym 23 grudnia 2002 (22:59:51) mo¿na przeczytaæ:

P> Ten rozlutowany blok to blok dla chipset a nie CPU.
P> A block na chiset p³yty nie ma ani kanalików ani dysz.
P> Sprawa omawiana kilka razy na b3d.
Cytat ze strony www.cpc.pl
"We wszystkich blokach zastosowano unikaln¹, opatentowan¹
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
technologiê gwarantuj¹c¹ doskona³¹ wymianê ciep³a
(turbulizatory powierzchniowe, falowy odpowiednik dyszy Venturiego).
Œrednica zewnêtrzna króæców 6 mm, d³ugoœæ 18 mm."

P> Sam piszesz bzdury i nie odru¿niasz wersji bloku wodnego na cpu od wersji
P> na chipset.
Pierwsza wersja chlodzenia CPU byla takze w srodku pusta..
Nie wiem jak jest teraz, a nie mam zamiaru sprawdzac i naciac sie
drugi raz..

P> A w bloku na cpu z cpc na 100% s± kanaliki (ale nie wy¿³obione
P> !!!)
P> co s³ychaæ nawet po porz±saniu blokiem.
ROTFL.. pewnie ktos nawrzucal do srodka kawaleczki jakiegos zelastwa..
:))

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl