Re: Gdzie kupic ?

Autor: wujek ju (sramnaspam_yugin_at_plusnet.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 16:45:41 MET

> Ul. Kwiatowa sklep SpecKable obok sklep elektroniczny EdaElektronik kupisz
> odpowiednie zlacza i sobie zrobisz dobry kabel:))

Tylko jest problem... mam taki kabel (s-video+jack->euro) 20m i sa na nim
zaklocenia. Ekran jest rozmazany, niewyrazny i jakies dziwne paski
nawiedzaja ekran ;)... jaki kabel kupic? Czy 20 metrowy w ogole da sie
zrobic zeby byla na nim dobra jakosc obrazu? Bo mam 5m i jest OK a tutaj
strach sie bac ;/

--
yugin