Re: jakie ciche chlodzenie na proc

Autor: Sebek (sebek74_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 16:44:12 MET

> No ja dałem taki standardowy od zasilacza (chyba 8x8) zamiast
> tego, co z [cenzura] chrome orbem było. Przymocowany drutem w izolacji
> (tak sobie wisi ładnie zaczepiony o zaczep od radiatora, łatwo zdjąć do
> czyszczenia). Wydajność minimalnie lepsza (2-4C mniej) niż na oryginale
> i _dużo_ ciszej.
> Biorąc pod uwagę, że to 10-20zł (raczej 10, co więcej niż 15 od
> Złego pochodzi ;-) ), a w razie czego, jak się nie sprawdzi, to można
> dać na tył, to IMHO warto sprawdzić.
>
> ps. Jak poczekasz z tydzień-dwa, to pewnie u kumpla z A1200 założę i
> [...]

Wydalem 13 zl na wiatrak 8x8 od zasilacza + zlotowke na uchwyty i srubki i
przymocowalem go zamiast oryginalnego wiatraka spire do radiatora...
temperatura 47-54 i duuuzo ciszej. Slowem proba udana.
Teraz nakwiekszy szum wydaje strumien powietrza z tylu obudowy i niestety
dyski, szczegolnie ten nowy wd 800 (8MB) :( Calosciowo jest ciszej... ale
czy cicho.... Dwa pozostale wiatraczki (kieszen, gpu) nie podnosza glosnosci
(jeden wiekszy nowy, drugi po smarowaniu). Moze jakies zabudowanie zrobic na
obudowe.. hmmm